«Адаптивний інклюзивний простір закладу вищої освіти» освітньої ініціативи «Освіта 4.0 та педагогічна досконалість».

Пройшов 28 травня онлайн-семінар «Адаптивний інклюзивний простір закладу вищої освіти» освітньої ініціативи «Освіта 4.0 та педагогічна досконалість».

Семінар проводився в рамках проєкту «Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті», який реалізує Університет імені Масарика за підтримки Чеської агенції розвитку у партнерстві з 20 провідними педагогічними ЗВО України.

Семінар розроблено кафедрою педагогіки, методики та менеджменту освіти та кафедрою практичної психології УІПА та призначений для викладачів УІПА, гарантів ОП, слухачів програм підвищення кваліфікації, аспірантів та здобувачів освіти за педагогічним та психологічним напрямками.

 ПРОГРАМА СЕМІНАРУ:

1) Компоненти адаптивного інклюзивного простору. Виклики в реалізації інклюзивного навчання у освітньому середовищі закладу вищої освіти.

– Інклюзія у освітньому середовищі закладу вищої освіти.

– Компоненти, з яких складається адаптивний інклюзивний простір закладу вищої освіти.

– Чи достатньо лише педагогічних навичок викладачів для здійснення інклюзії ?

– Дискусія.

ТРЕНЕР – кандидат пед. наук, доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Наталя Шемигон.

 2) Психологічний супровід та підтримка в умовах інклюзивного навчання в закладі вищої освіти. Психологічні особливості особистості фахівців інклюзивного навчання.

– Особливості психологічного супроводу та підтримки в умовах інклюзивного навчання в закладі вищої освіти: зарубіжний і вітчизняний досвід.

– Психологічна готовність фахівців до роботи в інклюзивному просторі.

– Особистість фахівця в умовах інклюзивної освіти.

– Питання та відповіді.

ТРЕНЕР – кандидат психол. наук, доцент кафедри практичної психології Анна Колчигіна.

Всім учасникам дякуємо за активну роботу!