Большакова Анастасія Миколаївна

Безымянный

1 ПІП, посада  Большакова Анастасія Миколаївна, професор кафедри практичної психології УІПА.Anastasiia Bolshakova, Professor of the Department of Practical Psychology of the UEPA.
2 Освіта, кваліфікація Харківський державний інститут культури, 1998, спеціальність «соціальна педагогіка», кваліфікація «соціальний педагог».Національний університет внутрішніх справ, 2002р.,  спеціальність: «Практична психологія», кваліфікація: «психолог, викладач»
3 Вчений ступінь Доктор психологічних наук зі спеціальності 19.00.09 – педагогічна та вікова психологія,  дисертація на тему: «Особистісна реалізованість людини в онтогенезі» (2012 р.).
4 Вчене звання Професор
5 Сертифікати, підвищення кваліфікації Перелік сертифікатів (дипломів)Всесвітня асоціація позитивної та транскультуральногї психотерапії (WAPP), Український інститут позитивної крос-культурної психотерапії та менеджменту (УІПП), сертифікат № 160БК-6ХА, тема: «Базовий курс з Позитивної психотерапії» (200 год.), 15.10.2017Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова; Східноукраїнська асоціація арт-терапії, Сертифікат 261020188, тема: Теорія і практика арт-терапії у роботі з різними категоріями населення» (40 год.) від 26.10.2017 р
6 Сфери наукових інтересів Вікова та педагогічна психологія, Психологічне консультування, Психотерапія
7 Викладає курси Перелік дисциплін:1. Психодіагностика2. Практикум з психодіагностики
8 Посилання на профілі Профилі:1 .Google Академия:  https://scholar.google.com/citations?view_op=list_works&hl=ru&authuser=1&user=ooiIKpMAAAAJ2. ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7107-5083

3. Науковці України на порталі НБУВ http://irbis-nbuv.gov.ua/ASUA/0006062

9 Найбільш вагомі публікації Перелік публікацій (до 10 шт.)1.    Технології життєтворчості та самореалізації особистості // Соціальні технології: заради чого? Яким чином? З яким результатом? : монографія. – Одеса : «Одеський національний університет імені І.І. Мечникова», 2014. – С. 430–432.2.    Трансформація картини світу у процесі психологічного супроводу міжкультурної адаптації студентів-іноземців у країні навчання : монографія / А.О. Борисова, А.М. Большакова, О.М. Білик. – Х. : Вид-во «Лідер», 2017. – 178 с.

3.    Большакова А.М. Психологічна настільна Т-гра як технологія короткострокового психологічного консультування, коучингу, тренінгу (психологічна гра з елементами тренінгу «Смарагдове місто») // Психологічні технології ефективного функціонування та розвитку особистості : монографія / [за ред. : С. Д. Максименка, С. Б. Кузікової, В. Л. Зливкова]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019. С. 426–446.

4.    Інноваційний потенціал та оптимістичність атрибутивного стилю в юнацькому віці. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». 2018. № 1. С. 9–14.

5.    Розвиток життєтворчих здібностей як фактор подолання суб’єктивної вичерпаності особистісного потенціалу. Теорія і практика сучасної психології: Зб. наук. праць. 2018. № 2. С. 103–108.

6.    Features of subjective vision of life journey as predictors of personal potential exhaustion. Наука і освіта. 2018.  № 5.  Р. 79-84. DOI:  https://doi.org/10.24195/2414-4665-2018-5-12

7.    Відповідальність  як особистісний корелят соціального інтелекту студентів. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». 2018. № 3. С. 14–19.

8.    Ціннісно-смислові кореляти неузгодженості усвідомлюваних та неусвідомлюваних аспектів ставлення до майбутнього в юнацькому віці. Теорія і практика сучасної психології. 2018. № 5. С. 91–95.

9.    Психобіографічні особливості як предиктори суб’єктивної вичерпаності особистісного потенціалу. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія». Вип. 7. 2018. С. 47  52.

10.Показники соціального інтелекту як особистісні кореляти схильності до різних стилів гумору. Теорія і практика сучасної психології: Зб. наук. праць. 2019. № 3. Т. 1. С. 23–27.

10 Участь у наукових проектах Участь в НДР. Тема: «Соціально-психологічні детермінанти мотивації успішності професійної діяльності студентів та викладачів УІПА» (№ ФН-18-1);
11 Рівень володінняін. мовою (мовами) Англійська мова як іноземна, на рівні В2. Свідоцтво № 24919/2018 р.
12 Адміністративна робота Завідувач кафедри психології та педагогіки Харківської державної академії культури

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *