Казарова Ганна Миколаївна

 

1

2

3

1

ПІП, посада

 

Казарова Ганна Миколаївна

 

 

2

Освіта, кваліфікація

ХНУ ім. В.Н. Каразіна, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України

3

Вчений ступінь

Канд. психол. наук

4

Вчене звання

 

5

Сертифікати, підвищення кваліфікації

Асоціація професійних психологів м. Харкова, Сертифікат №4/20, Харківський інститут гештальта і психодрами, Сертифікат №836/2020

6

Сфери наукових інтересів

 Психологія гри, психологія творчості

7

Викладає курси

Експериментальна психологія з основами математичних методів, Основи психокорекції, Психологія мотивації, Психологія стресу, Основи практичної психології.

8

Посилання на профілі

ORCID 0000-0001-8972-3632

Профіль у GoogleScholar

 

9

Найбільш вагомі публікації

1. Казарова А. Н. Игровые факторы социализации подростков в социокультурных реалиях различных этапов развития общества / А. Н. Казарова // ВісникХарківськогонаціональногоуніверситетуім.В. Н. Каразіна, №1046, серіяпсихологія, випуск 51, Х.,2013. – С. 231-233. https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/5416/4963

2. Казарова Г. М. Методологічні підходи до соціально-психологічного вивчення соціалізації особистості періоду соціальних трансформацій / Г. М. Казарова // Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна, серія психологія, випуск 59, Х.,2016. – С. 114 – 118. https://periodicals.karazin.ua/psychology/issue/view/440

3. Казарова Г. М. Ігрова творчість як спосіб соціалізації та простір соціокультурної взаємодії дорослих та підлітків / Г. М. Казарова // Вісник Харківського національного університету ім.В. Н. Каразіна, серія психологія, випуск 61, Х.,2016. – С.117-123. https://periodicals.karazin.ua/psychology/issue/view/574/676

4. Казарова Г. М. Психологічна роль і значення читання в процесі створення підліткової рольової гри / Г. М. Казарова // Вісник Харківського національного університету ім.В. Н. Каразіна, серія психологія, випуск 63, Х.,2017. – С.17-20. https://periodicals.karazin.ua/psychology/issue/view/684/806
5. Психологічнийаналіз методик проектування та організації простору ігрової

творчостіпідлітків // Вісник ХНУ ім. Каразіна, СеріяПсихологія, Випуск 66, 2019. – С. 64-67. https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/13344/14226

 6. Казарова Г. М. Психологічний аналіз методик проектування та
організації простору ігрової творчості підлітків // Вісник Харківського
національного університету ім. В. Н. Каразіна, серія психологія, випуск
66, Х.,2019. – С.64-67
7. Казарова Г. М., Шайхлісламов З. Р. Соціально-психологічні аспекти
професійного вигорання топ-менеджерів // Теорія та практика сучасної
психології, №1, 2020 р. – С. 50-54
8. Казарова Г. М., Шайхлісламов З. Р. Психологічна модель
самодіяльної рольової гри підлітків // Вчені записки Таврійського
національного університету імені В.І. Вернадського, Серія: психологія,
Том 32 (71) № 1, 2021. – С. 39-44
9. Казарова Г. М. Психологічний звязок рівня задоволеності шлюбом
та тривожності особистості // Вчені записки Таврійського
національного університету імені В.І. Вернадського, Серія: психологія,
Том 32 (71) № 5, 2021.
10. Sapielnikova Tetiana, Kazarova Hanna. Influence of exam stress on student;s educational motivation // DIGITAL TRANSFORMATION OF SOCIETY: THEORETICAL AND APPLIED APPROACHES : Series of
monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts University of Technology, Katowice Monograph 46, / Edited by Magdalena Wierzbik-Strońska and Oleksandr Nestorenko / – Publishing House of University of Technology, Katowice, 2021, 659 p. – P. 238-243.

10

Участь у наукових проектах

 

11

Рівень володіння

ін. мовою (мовами)

 

12

Адміністративна робота