1 | ПІП, посада | Скворчевська Євгенія Леонідівна, асистент кафедри практичної психології Skvorchevskaya Evgenia Leonidovna, assistant of the department of practical psychology |
2 | Освіта, кваліфікація | Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, 2008 р., спеціальність «Психологія», кваліфікація Психолог, викладач |
3 | Вчений ступінь | Кандидат психологічних наук, дисертація на тему: «Психологічні особливості становлення мотиваційно-ціннісної сфери студентів інженерно-педагогічних спеціальностей». |
4 | Вчене звання | ‑ |
5 | Сертифікати, підвищення кваліфікації | ‑ |
6 | Сфери наукових інтересів | Вікова та педагогічна психологія, історія психології |
7 | Викладає курси | 1. Вікова та педагогічна психологія 2. Історія психології |
8 | Посилання на профілі | 1. Google Академия: https://scholar.google.com.ua/citations?user=Cndb4zsAAAAJ 2. ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7647-2042 |
9 | Найбільш вагомі публікації | 1. Особливості визначення поняття «мотивації» та «установки» у вітчизняній психології // Вісник Харківського Національного університету ім. В.Н. Каразіна. Серія «Психологія». – Харків. 2011. – № 981. – Вип. № 47. – С. 199-203. 2. Основні теоретичні підходи та напрямки до проблеми професійного самовизначення особистості // Вісник Харківського Національного університету ім. В.Н. Каразіна. Серія «Психологія». – Харків. 2012. – № 1009. – Вип. № 49. – С. 233-237. 3. Основні теоретичні підходи та напрямки до проблеми мотивації навчання студентів інженерно-педагогічних фахів // Збірник наукових праць «Теоретичні і прикладні проблеми психології», Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля. – Луганськ. 2012. – № 2(28).– С. 285-291. 4. Когнітивні механізми мотивації досягнення // Вісник ХНПУ ім. Г.С. Сковороди. Психологія. – Харків: ХНПУ. 2013. – Вип. № 46. – Частина І. – С. 187-195.5. До питання дослідження мотиваційно-смислової сфери особистості // Вісник Харківського Національного університету ім. В.Н. Каразіна. Серія «Психологія». – Харків. 2013. – № 1065. – Вип. № 52. – С. 47-50. 6. Особливості взаємозв’язку мотивації досягнення успіху, учбової мотивації та професійної спрямованості студентів // Вісник ХНПУ ім. Г.С. Сковороди. Психологія. – Харків: ХНПУ. 2014. – Вип. № 48. – С. 217-225. 7. Особливості взаємозв’язку життєвих цінностей та ціннісних орієнтацій у кар’єрі студентів // Вісник Харківського Національного університету ім. В.Н. Каразіна. Серія «Психологія». – Харків. 2014. – № 1095. – Вип. № 53. – С. 46-49. 8. Особливості динаміки учбової мотивації та професійної спрямованості студентів на різних курсах навчання // Вісник ХНПУ ім. Г.С. Сковороди. Психологія. – Харків: ХНПУ. 2015. – Вип. № 50. – С. 206-214. 9. Визначення факторної структури мотиваційно-ціннісної сфери студентів на різних курсах навчання // Парадигма пізнання: гуманітарні питання. – Київ. 2014. – №2 (2). – С. 54-66. 10. Аналіз ефективності корекційно-розвивальної програми спрямованої на формування мотиваційно-ціннісної сфери студентів інженерно-педагогічних спеціальностей // Журнал науковий огляд. – Київ. 2014. – №9 (10). – С. 150-158. |
10 | Участь у наукових проектах | – |
11 | Рівень володіння ін. мовою (мовами) | – |
12 | Адміністративна робота | – |